Kontakty O nás Obchodní podmínky E-Obchod Volná místa Zaregistrujte se... Zboží v Akci Akční letáky

Obchodní podmínky

OBJEDNÁVKY REALIZUJEME POUZE PRO PRÁVNICKÉ A FYZICKÉ OSOBY NA ZÁKLADĚ ŽIVNOSTENSKÉHO OPRÁVNĚNÍ.

MINIMÁLNÍ HODNOTA KAŽDÉ OBJEDNÁVKY MUSÍ BÝT 1 000,-Kč bez DPH.

Veškeré ceny v e-obchodu jsou uvedeny bez DPH.


Možnosti nákupu:

Objednávku můžete uskutečnit telefonicky, mailem, faxem, přes e-obchod nebo při návštěvě obchodního manažera - jak Vám to bude nejlépe vyhovovat.


1- Osobní nákup z velkoskladu

Minimální osobní odběr z prodejního velkoskladu činí 1 000,- Kč bez DPH.


2- Nákup ve městě Brně

Minimální hodnota objednávky činí 1 000,-Kč bez DPH. V tomto případě možnost dovozu zboží do 48 hodin od obdržení objednávky ZDARMA.


3- Nákup mimo město Brno, ale ve směru rozvozných tras

Minimální hodnota objednávky činí 1 000,-Kč bez DPH, rozvoz zboží ZDARMA.

Platí pouze pro zákazníky nacházející se na níže uvedených rozvozových trasách:

Po: okresy: Vyškov, Blansko

Út:  Zastávka u Brna, Rosice, Ivančice (+ blízké okolí těchto měst)

St: Tišnov, Bystřice n.P., Nové Město n.M., Žďár n.S.(+ blízké okolí těchto měst)

Čt:  Slavkov u Brna, Vyškov, Prostějov, Olomouc(+ blízké okolí těchto měst)

Pá: Dolní Kounice, Pohořelice, Hustopeče, Mikulov, Břeclav, Hodonín, Kyjov (+ blízké okolí těchto měst)

Objednávka musí být doručena minimálně 48 hodin před plánovaným závozem. V případě požadavku doručení zboží v jiném termínu či do jiného místa než je v rozvozových trasách (viž další bod č.4).

V případě dlouhodobé spolupráce Vás můžeme začlenit do rozvozových tras – kontaktujte obchodní oddělení, tel: 543 210 715, e-mail: objednavky@arkasg.cz


4- Ostatní nákup

Nesplňujete-li ani jednu z výše uvedených podmínek.

Minimální hodnota objednávky činí 1 000,- Kč bez DPH.

Zákazník má na výběr 2 druhy platby:

a/  Zákazník zaplatí hotově dopravci při převzetí zboží. K ceně je účtováno dopravné ve výši 163.-Kč včetně DPH.

b/  Zákazníkovi na uvedený e-mail zašleme vystavenou fakturu, kterou uhradí bankovním převodem a ihned po připsání na náš účet zboží odesíláme. K ceně je účtováno dopravné ve výši 97,-Kč včetně DPH.

Zboží doručí přepravní služba.

Při objednávce nad 3000,-Kč bez DPH doprava ZDARMA.

Automaticky realizujeme variantu a/ V případě zájmu o variantu b/ kontaktujte obchodní oddělení, nebo tuto skutečnost uveďte do poznámky v objednávce.

Termín dodání dle aktuální situace, nejvýše však do 72 hodin od obdržení objednávky.

 

 

Platební podmínky:

  • Hotově, dobírkou při převzetí zboží

  • Platební kartou VISA,VISA ELECTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELECTRONIC, MAESTRO,MAXKARTA (při osobním nákupu z velkoskladu)

  • Fakturou / po splnění podmínek nutných k uzavření smlouvy / informujte se na obchodním oddělení, tel.:543 210 715 /

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

  U nově zaregistrovaných zákazníků bude minimálně u prvních 3 odběrů vyžadována platba HOTOVĚ  při převzetí zboží, nebo platba bankovním převodem předem.  

 

Slevy:

  • množstevní – po dohodě s obchodním oddělením, sleva je závislá na finančním objemu odběrů

  • sleva pro maloobchodní prodejce  / informujte se na obchodním oddělení, tel.:543 210 715 , objednavky@arkasg.cz  /


Ochrana osobních údajů:

ARKA SG spol s.r.o., provozovatel internetového obchodu http://arkasg.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č.101/2000Sb.

Reklamační řád:

a/ Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto okamžiku vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti ve smyslu OZ

b/  Pokud je kupující nucen zrušit objednávku, musí tak učinit faxem, poštou nebo e-mailem. Může odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s §53 odst. 4 a 7 Občanského zákoníku.

c/ Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat kartonáž. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 48hodin od převzetí zboží. V reklamaci je zákazník povinen vady popsat, popřípadě uvést, jak se projevují. Je nutné ve všech případech předložit fakturu / dodací list/, doklad o zaplacení vlastní reklamované žboží a popř. záruční list. Oprávněná reklamace v záruce se v běžných případech řeší výměnou. V případě, že výměna není možná, řeší se tato reklamace dobropisem po vrácení předmětného zboží. Reklamace bude vyřízena do 30 kalendářních dnů od data přijetí reklamovaného zboží.

d/ V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou/ dále jen "rozpor s kupní smlouvou"/, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.